איש התקשורת מפתיע: "אני מוכן להתחלף עם החטופים"

פנחס בן זיו 5 Comment on איש התקשורת מפתיע: "אני מוכן להתחלף עם החטופים"

איש התקשורת שאול מייזליש, שבעבר כיהן כמנכ"ל הראשון של 'קול חי', בראיון מיוחד למנחם טוקר בתוכנית 'זמן אוויר' על רקע הצהרתו על נכונות להתחלף עם החטופים בעזה. מייזליש הבהיר את דבריו וטען כי הוא עומד מאחורי הצעתו בתוקף ואפילו כבר הציג אותה בפני המתווכים הקאטריים. וגם, כך נשמעו הרגעים הראשונים בפתיחת שידורי רדיו 'קול חי'. האזינו

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

איש התקשורת שאול מייזליש, מייסדה של קבוצת התקשורת 'קול חי' והמנכ"ל הראשון של התחנה, התראיין היום בתוכנית 'זמן אוויר' בהגשת מנחם טוקר והסביר את קריאתו ברשת בימים האחרונים להתחלף עם החטופים בעזה: "אי אפשר לדמיין בכלל מה שעובר על הילדים בעזה. הדבר שהכי חשוב זה שהילדים יחזרו הביתה. אני מוכן לשבת בעזה במקומם".

האם ההצעה בכלל ריאלית? לדבריו דווקא כן: "עם הנאצים עשו הרבה עסקאות. יש סיפור מפורסם על הרב מייזליש בשואה שרצו להחליף ילד מתוך הקבוצה שנידונה למוות".

מייזליש ממש לא צוחק, הוא מאוד רציני: "פניתי לקטארים שיעבירו את ההצעה לחמאס, אני רציני מאוד. ואני מקווה מאוד שאם יש להם זיק של הומניות הם יסכימו. אנחנו כבר עכשיו שמונה אנשים ואני מקווה להגיע לשלושים. זה לא חסר תקדים".

האזינו



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    חולה בנפשו, צריך אישפוז יום דחוף

    1. למה אתה סתם פוגע ביהודי ?
      מה הוא עשה לך ??
      תתבייש ותתנצל

  2. 4

    שאול היקר ,
    מתגעגעים לימים הנוסטלגים של פעם שבהם הקשבנו לך
    להיכן נעלמת ?

  3. 3

    ואוווווו איזה אדם יקר,עם רצון כל כך טהור ועם הרבה תעצומות נפש. גם אם ההצעה שלו לא תצא לפועל, בטוחני שיחשיבו לו משמים כאילו הציל נפש של ילד מישראל והוא יקבל את שכרו הטוב. אנשים שהם השראה.

  4. 2

    מהיכרות עם הבן אדם, עבדתי איתו בעבר – מדובר באדם יקר שפשוטו כמשמעו בשביל הדאגה לאנשים מוכן למסור נפש כדי להצילם, זה לא אנשים עם חולי בנפש, במחילה מהמגיב, אלא אנשים עם רוח גבוהה יותר ממה שאנחנו מכירים. אנשים של צורה שהדור שלנו לא יודע להכיל.
    זה לא אומר שזה נכון הפעולה הזאת ושזה מה שנדרש, ומסתמה לפי ההלכה זה אסור בכלל, אבל ללמד עליו על הבן אדם לחברו והנושא בעול שלו – זה בהחלט – לראות איזה עם יש לה', איזה רמה של איכפתיות הם יכולים להגיע, מתוך אהבת ישראל נטו.
    בשונה מישמעאל – שמוכן למות ולהרוג את כל החברים שלו והילדים שלו מתוך שנאת ישראל.